Прізвище, ім’я, по батькові вчителя
Міжатестаційні роки | 2015 -2019 |
Дата народження | 15.09.1961 |
Посада, яку займає педагогічний працівник, стаж роботи на займаній посаді на час атестації | учитель математики, 34 р. |
Загальний стаж педагогічної діяльності (роботи за спеціальністю) | 34 р. |
Освіта (освітньо-кваліфікаційний рівень, найменування навчального закладу, рік його закінчення, спеціальність) | вища категорія, Полтавський педагогічний інститут, 1982 р., учитель математики |
Науковий ступінь (вчене звання) | старший учитель |
Підвищення кваліфікації протягом останніх 5 років (з якої спеціальності, номер та дата видачі документа) | учитель математики, свідотво 12 СПВ 078405 , реєстраціний №1902, 23 травня 2014 р. |
Дата та результати попередньої атестації | 2009-2015 н. р., підтверджено вищу категорію та звання старшого учителя |
Творча книжка
Методична картка
Методична тема, над якою працюю | 1 рік.Формування математичних компетентностей учнів як складова становлення творчої особистості |
2 рік.Формування математичних компетентностей учнів як складова становлення творчої особистості. | |
3 рік.Формування математичних компетентностей учнів як складова становлення творчої особистості | |
4 рік.Формування математичних компетентностей учнів як складова становлення творчої особистості | |
5 рік.Формування математичних компетентностей учнів як складова становлення творчої особистості | |
Передовий педагогічний досвід, який використовую (яку технологію навчання, в кого запозичую) | 1 рік. Досвід Капіносова, Шаталова, інтерактивні технології |
2 рік. Досвід Капіносова, Шаталова, інтерактивні технології. | |
3 рік. Досвід Капіносова, Шаталова, інтерактивні технології | |
4 рік. Досвід учителя-методиста Петренка Ю. В., ІКТ в навчально-виховному процесі | |
5 рік. Досвід учителя-методиста Петренка Ю. В., ІКТ в навчально-виховному процесі. | |
Мій досвід (проблема, ким, коли вивчався) | 1 рік.Формування математичних компетентностей учнів як складова становлення творчої особистості , вивчався дирекцією школи |
2 рік. Формування математичних компетентностей учнів як складова становлення творчої особистості , вивчався дирекцією школи | |
3 рік. Формування математичних компетентностей учнів як складова становлення творчої особистості , вивчався дирекцією школи. | |
4 рік.Формування математичних компетентностей учнів як складова становлення творчої особистості , вивчався дирекцією школи, шкільним методоб'єднанням учителів природничо-математичного циклу, районним методоб'єднанням учителів математики | |
5 рік.Формування математичних компетентностей учнів як складова становлення творчої особистості , вивчався дирекцією школи, шкільним методоб'єднанням учителів природничо-математичного циклу, районним методоб'єднанням учителів математики | |
Власні методичні розробки (брошури, презентації, відео та ін.) | 1 рік. Цикл уроків "Формули скороченого множення",7 кл. |
2 рік. Створення творчого середовища на уроках математики | |
3 рік. Позакласна робота з математики | |
4 рік.Формування математичних компетентностей учнів як складова становлення творчої особистості, з досвіду роботи | |
5 рік.Формування математичних компетентностей учнів як складова становлення творчої особистості, з досвіду роботи | |
Мої повідомлення: - на сайті (1); - у районці (2); - інші (3) |
1 рік. На сайті школи про проведення тижня математики |
2 рік. На сайті школи про проведення тижня математики, у районці про поїздку до Запоріжжя | |
3 рік.На сайті школи про проведення тижня математики, у журналі "Відкритий світ: розробки, технології, досвід" №03/2014 р.(березень 2014 р.)"Створення творчого середовища на уроках математики" | |
4 рік.На сайті школи про проведення тижня математики, у журналі "Відкритий світ: розробки, технології, досвід" №04/2014 р.(квітень 2014 р.) Цикл уроків у 7 кл."Формули скороченого множення" | |
5 рік.На сайті школи про проведення тижня математики | |
Участь у психолого-педагогічних семінарах | 1 рік.Педчитання Сухомлинського |
2 рік. Розвиток цікавості, інтересу до предмету на уроках математики | |
3 рік. Педчитання Сухомлинського | |
4 рік. Роль творчої активності учня для розвитку його розумових здібностей | |
5 рік. Формування математичних компетентностей учнів | |
Участь у предметних тижнях | 1 рік. Тиждень математики |
2 рік. Тиждень математики | |
3 рік. Тиждень математики | |
4 рік. Тиждень математики | |
5 рік. Тиждень математики | |
Виступи на педраді | 1 рік. Метод проектів, особистісно-орієнтоване навчання на уроках математики |
2 рік. Інтерактивні технології на уроках математики | |
3 рік. Застосування ІКТ в навчально-виховному процесі. | |
4 рік. Звіт про роботу над проблемою "Формування математичних компетентностей учнів як складова становлення творчої особистості", з досвіду роботи | |
5 рік.Звіт про роботу над проблемою "Формування математичних компетентностей учнів як складова становлення творчої особистості", з досвіду роботи | |
Методичні наради та інші збори (виступи) | 1 рік Зональний семінар з математики. |
2 рік Участь у районному семінарі директорів (2015 р.) | |
3 рік. Зональний семінар з математики | |
4 рік Звіт на шкільному методоб'єднанні вчителів природничо-математичного циклу про роботу над проблемою "Формування математичних компетентностей учнів як складова становлення творчої особистості", з досвіду роботи, звіт на педагогічній раді школи.. | |
5 рік. Звіт на районному методоб'єднанні вчителів математики про роботу над проблемою "Формування математичних компетентностей учнів як складова становлення творчої особистості", з досвіду роботи. | |
Участь у педчитаннях, конференціях | 1 рік. Виступи на батьківських зборах, конференціях, на зборах ГО "Спільна надія" |
2 рік. Виступи на батьківських зборах, конференціях, на зборах ГО "Спільна надія" | |
3 рік.Виступи на батьківських зборах, конференціях, на зборах ГО "Спільна надія" | |
4 рік Математичні педчитання ім. Остроградського, виступи на батьківських зборах, конференціях, на зборах ГО "Спільна надія" | |
5 рік. Виступи на батьківських зборах, конференціях, на зборах ГО "Спільна надія" | |
Експериментально-дослідницька робота | 1 рік. Використання на уроках математики задач експериментального характеру |
2 рік. Використання на уроках математики задач експериментального характеру | |
3 рік. Математичний конкурс ім. Остроградського, Дрижак А., 10 кл. (ІІ м.). | |
4 рік. Підготовка до участі в МАН | |
5 рік. Участь у МАН, Демченко І.-ІІІ м., 11кл., Мордінська А.-І м., 11кл. | |
Участь у конкурсах «Учитель року», «Класний керівник року», «Вихователь року» | 1 рік |
2 рік. Учитель року | |
3 рік | |
4 рік | |
5 рік | |
Участь у ярмарках педагогічних технологій | 1 рік. Створення творчого середовища на уроках математики |
2 рік | |
3 рік | |
4 рік.Формування математичних компетентностей учнів як складова становлення творчої особистості | |
5 рік.Формування математичних компетентностей учнів як складова становлення творчої особистості, з досвіду роботи | |
Участь у різних виставках, конкурсах, змаганнях | 1 рік. Математичний конкурс "Кенгуру" |
2 рік. Математичний конкурс "Кенгуру", конкурс розробок уроків, позакласних заходів з математики з використанням завдань "Кенгуру" | |
3 рік. Математичний конкурс "Кенгуру", конкурс "Моральний вчинок", акція "Посади дерево" | |
4 рік. Математичний конкурс ім. Остроградського, Окач Н. (ІІ м.),Дрижак А., 10 кл. (ІІ м.). Математичний конкурс "Кенгуру" |
|
5 рік. Математичний конкурс "Кенгуру" | |
Участь та перемога учнів в олімпіадах з предметів | 1 рік. Участь у шкільних та районних олімпіадах з математики |
2 рік.Участь у шкільних та районних олімпіадах з математики | |
3 рік. Участь у шкільних та районних олімпіадах з математики | |
4 рік. Участь у шкільних та районних олімпіадах з математики | |
5 рік Демченко І., 11кл.-ІІІ м. | |
Участь у МАН | 1 рік |
2 рік | |
3 рік. Підготовка до участі в МАН | |
4 рік. Підготовка до участі в МАН | |
5 рік Демченко І.-ІІІ м., 11кл., Мордінська А.-І м., 11кл. | |
Медалісти | 1 рік |
2 рік | |
3 рік | |
4 рік | |
5 рік | |
Вступ до педвузів | 1 рік |
2 рік | |
3 рік | |
4 рік | |
5 рік Окач Н.-2016 р. | |
Робота з батьками та населенням | 1 рік. Виступи на батьківських зборах, конференціях, на зборах ГО "Спільна надія" |
2 рік. Виступи на батьківських зборах, конференціях, на зборах ГО "Спільна надія" | |
3 рік. Виступи на батьківських зборах, конференціях, на зборах ГО "Спільна надія" | |
4 рік. Виступи на батьківських зборах, конференціях, на зборах ГО "Спільна надія" | |
5 рік. Виступи на батьківських зборах, конференціях, на зборах ГО "Спільна надія" | |
Моя громадська активність | 1 рік.Скарбник громадської організаії "Спільна надія", голова ПК школи, член комісії, секретар адміністративної комісії при Новокочубеївській сільській раді, член ради школи |
2 рік. Скарбник громадської організаії "Спільна надія", голова ПК школи, член комісії, секретар адміністративної комісії при Новокочубеївській сільській раді, член ради школи | |
3 рік. Скарбник громадської організаії "Спільна надія", голова ПК школи, член комісії, секретар адміністративної комісії при Новокочубеївській сільській раді, член ради школи | |
4 рік. Скарбник громадської організаії "Спільна надія", голова ПК школи, член комісії, секретар адміністративної комісії при Новокочубеївській сільській раді, член ради школи | |
5 рік. Скарбник громадської організаії "Спільна надія", член комісії, секретар адміністративної комісії при Новокочубеївській сільській раді, член ради школи | |
Інші види діяльності | 1 рік. Координатор конкурсу "Кенгуру", член оргкомітету ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики, керівник зонального методоб'єднання вчителів математики, керівник шкільної кафедри вчителів природничо-математичного циклу |
2 рік. Координатор конкурсу "Кенгуру", член оргкомітету ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики, керівник зонального методоб'єднання вчителів математики, керівник шкільної кафедри вчителів природничо-математичного циклу | |
3 рік. Координатор конкурсу "Кенгуру", член оргкомітету ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики, керівник зонального методоб'єднання вчителів математики, керівник шкільної кафедри вчителів природничо-математичного циклу | |
4 рік. Координатор конкурсу "Кенгуру", член оргкомітету ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики, керівник зонального методоб'єднання вчителів математики, керівник шкільної кафедри вчителів природничо-математичного циклу | |
5 рік. Координатор конкурсу "Кенгуру", член оргкомітету ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики, керівник зонального методоб'єднання вчителів математики, керівник шкільної кафедри вчителів природничо-математичного циклу |
Примітка: методична картка ведеться окремо кожним учителем
від атестації до атестації (за 5 років)
Комментариев нет:
Отправить комментарий